fbpx

Treniraj z nami

Naši treningi so raznoliki in kar se da funkcionalni ter individualno prilagojeni. Potekajo v Hiši nasmeha (Cerklje na Gorenjskem) in v Pravilnlajf telovadnici (Naklo). Na željo stranke jih izvajamo tudi na domu, v podjetjih, najetih prostorih …

Skupinski treningi so organizirani v skupinah od 10 do 15 vadečih, saj je na ta način omogočena kvalitetna telesna dejavnost z možnostjo individualnega pristopa k vadečemu.

Semi individualni treningi so treningi v skupini do 6 vadečih. Trening je, kar se da prilagojen posameznikom, vključuje tudi meritve telesne sestave in svetovanje na področju prehrane.

Individualni treningi so namenjeni enemu ali dvema posameznikoma in so popolnoma prilagojenim njegovim/njunim potrebam. Na začetnem treningu se opravijo meritve telesne sestave in gibalnih sposobnosti, ki se konstantno nadzorujejo tekom trenažnega procesa. Vključujejo tudi svetovanje na področju prehranjevanja.

Treningi in svetovanja na daljavo so možni preko socialnih omrežij (Facebook, Instagram….), drugih komunikacijskih kanalov ali preko telefona.

OPIS VADB

Bootcamp/Funkcionalni trening:
Izjemno raznolik trening,  sestavljen iz vaj, ki so v veliki meri podobne vsakodnevnim gibom. Osredotoča se na pripravo celotnega telesa in ne samo na posamezno mišico. Vaje so kompleksne in se izvajajo s pomočjo različnih vadbenih pripomočkov: lahke uteži, kolebnice, elastike, trx trakovi, žoge… Z raznolikim načinom treninga, od frontalne oblike, krožnega treninga do vadbe po postajah, zagotovimo, da so vadečim treningi vedno zanimivi in v izziv. Boot camp omogoča celostno kondicijsko pripravi posameznika in tako poleg vaj moči vedno vključuje tudi kardio elemente.

Zdrava hrbtenica:
Vadba za zdravo hrbtenico je manj intenzivna in bolj umirjena vadba v primerjavi z našimi ostalimi vadbenimi programi. Sestavljena je iz terapevtskih vaj, ki temeljijo na okrepitvi oslabljenih predelov telesa ali okrevanju po poškodbi in ker je zdravje hrbtenice glavni fokus tovrstne vadbe, se osredotočamo na krepitev mišičnih skupin trupa (»jedro«), katerim se nato dodaja specifične vaje za posamezne dele telesa. Poleg krepitve mišic se vadba osredotoča tudi na stabilizacijo telesa, ne le v smislu jedra, temveč tudi na drugih pomembnih področjih telesa (ramena, kolki, gležnji). Istočasno se pogosto s stabilizacijsko vadbo kombinira še ravnotežne vaje.

Pilates:
Vadba, ki deluje iz notranjosti telesa proti mišicam na površju. Poudarek vadbe je na centru telesa (medenično dno, globoka trebušna mišica) in manjših mišičnih skupinah, ki so velikokrat pri klasičnih vadbah premalo ali celo napačno obremenjene. Pri pilatesu smo pozorni tudi na poseben sistem dihanja, s katerim krepimo globoke trebušne mišice. S tem razbremenimo spodnje hrbtne mišice, kar je odlična preventiva pred poškodbami oz. bolečinami v spodnjem delu hrbta. Je izjemno priporočljiva vadba za vse, ki imajo kakršnokoli težavo z medeničnim dnom, inkontinenco, bolečinami v križu ali za tiste ki želijo bolje zaznavati svoje telo in uporabljati svoj center telesa, ki je bistven tudi pri vseh vrhunskih športnikih.

Za več informacij smo vam na voljo na pravilnlajf@gmail.com ali pl.telovadnica@gmail.com